سیتوشا
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

لوله تاشو کشاورزی

برای مشاهده قیمت انواع لوله تاشو کشاورزی کادر زیر را لمس کنید.

لوله تاشو کشاورزی چیست ؟

به مجموعه‌ای از لوله ها گفته می شود که قابلیت انعطاف پذیری دارند یا به قولی به آن دسته از لوله های آبیاری گفته می‌شود که بعد از هر آبیاری می توان آن را جمع کرد.

ویژگی های لوله تاشو کشاورزی

از ویژگی هایی که در همه آنها مشترک است می‌توان به سبک بودن وزن این لوله ها اشاره کرد مثلاً لوله تاشو بارانی دارای وزن ۵ کیلوگرم می‌باشد بیشترین وزن هم نهایتاً ۵۰ کیلوگرم می باشد


ویژگی بعدی و مشترک لوله تاشو کشاورزی انعطاف پذیر بودن این لوله ها می باشد به طوری که بعد از هر آبیاری می توان آن را جمع کرد
رنگ همه آنها به جز لوله های لی فلت به رنگ مشکی می باشد انشعاب گیری دراین لوله ها بسیار آسان است محدوده تحمل بار لوله تاشو کشاورزی 1/5بار است البته لوله های لی فلت که جزء لوله های تاشو هستند تا ۴ بار می توانند فشار تحمل کنند.
اکثر این لوله ها دارای مواد ضد آفتاب می باشند و همه این لوله ها تولید شرکت های ایرانی هستند اصلاً برخی از این لوله ها اولین بار در ایران اختراع و تولید شده‌اند.

انواع لوله تاشو کشاورزی


لوله تاشو کشاورزی به شکل نخدار، بارانی ، درجه ۱ ، درجه ۲ ، هیدروگیت یا هیدروفلوم ، لی فلت ، لوله خط دار ، لوله یک لایه نخدار (tfp) ، لوله سه لایه نخدار(قشقایی) لوله پنج لایه نخ دار (آسایش آذربایجان) که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داشته و برای استفاده در کشاورزی عرضه می شوند.

لوله تاشو کشاورزی

لوله تاشو کشاورزی
لوله نخدار

استفاده لوله تاشو کشاورزی

هریک از انواع لوله تاشو کشاورزی استفاده های مخصوص به فرد خود را دارد ولی عمده استفاده آنها جهت انتقال آب و آبرسانی می باشد از استفاده های دیگر می توان به آبیاری قطره ای استفاده به عنوان جوی آب جهت آبیاری بارانی

استفاده از سایز های بزرگ لوله هیدروگیت در گلخانه ها به جای بستر کشاورزی داخل آن خاک پر کرده سوراخ می کنند محصول را داخل آن می کارند.

امروزه به دلیل گسترش صنعت کشاورزی آبیاری سنتی جوابگوی آبیاری زمین های کشاورزی نیست مثلاً فرض کنید شما زمینی به مساحت یک هکتار دارید برای آبیاری این زمین به واسطه آبیاری سنتی شما باید یک شبانه روز کامل را بگذارید تا محصولات را سیراب کنید.

اما با خرید لوله تاشو کشاورزی و آبیاری قطری این زمین را میتوانید در عرض 2/5 ساعت آبیاری نمایید حتی اگر آبیاری قطره ای انجام ندهید بهتر است به جای استفاده از جوی آب برای انتقال آب از یک نقطه زمین به نقطه دیگر نیز از لوله نخ دار PE استفاده کنید .

اول اینکه ساخت و تصحیح این جوی آب کار بسیار دشواری است دوم اینکه زمان آبیاری شما را کاهش می دهد و سوم اینکه زمین زیر کشت شما افزایش پیدا می کند یعنی می توانید زمینی که برای جوی آب اختصاص داده بودید را نیز بکارید .

چهارم اینکه خودتان بهتر می‌دانید که در آبیاری سنتی بیشتر این مکان ها یی که علف هرز رشد می‌ کند جوی‌ های آب می‌ باشد و حذف این علف های هرز یا به دست خودتان یا به وسیله علف کش ها و سموم و یا به وسیله یک کارگر اسباب زحمت محسوب می شود.

پنجم اینکه از هدر دادن بیش از حد آب بسیار جلوگیری می کند در این کم آبی و خشکسالی جایز نیست که آبیاری سنتی انجام شود و از همه مهمتر کنترل آب در این جوی های آب خود کار بسیار دشواری است.

قیمت لوله تاشو کشاورزی

قیمت این لوله ها با توجه به کاربرد ، جنس ، ضخامت ، جنس نخ ، نوع مواد اولیه و موارد دیگر تعیین می‌شود.
برای مشاهده قیمت لوله تاشو کشاورزی لینک زیر را لمس کنید.

خرید لوله تاشو کشاورزی

شما پس از مشاهده قیمت و مقایسه ویژگیهای این لوله ها می توانید ثبت سفارش در همان صفحه انجام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرد یا اینکه از طریق شماره واتساپ زیر به ما پیام دهید.

اینجا را لمس کنید

2
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    علی ژانویه 2, 2022 پاسخ

    استاد قیمت هاتون به روز هستند

      kazemi motlag pouya ژانویه 2, 2022 پاسخ

      بله جناب